Sebastian Hutny
Dyrektor Departamentu Dostarczania Usług IT
Credit Agricole Bank

 

Łączy doświadczenie w zarządzaniu projektami o zasięgu międzynarodowym, z szeroką wiedzą w obszarze infrastruktury oraz integracji usług. Przechodząc przez kilka transformacji organizacji finansowych, odpowiadał za strumienie technologiczne w projektach typu PMI (Post Merger Integration); tworzenie strategii wzrostu biznesowego poprzez akwizycję (due diligence) i rozwój organiczny; modernizację podejścia do funkcjonowania organizacji i osadzania strumienia RUN i CHANGE w realiach bi-modal oraz zwinnych metodach wywarzania rozwiązań dla biznesu w tym strategii wykorzystywania rozwiązań od dostawców chmury.

Wojciech Furmankiewicz
Head of Technology & Solutions, CEE
Red Hat

Krzysztof Wiśniak
Regional Human Resources Leader for Stonewool Operations Europe
Owens Corning

 

Regionalny Dyrektor Personalny na Europę w obszarze operacyjnym Izolacje w Owens Corning (www.owenscorning.com), absolwent Politechniki Opolskiej oraz Robert H. Smith School of Business Uniwersytetu w Maryland, gdzie ukończył studia Executive MBA. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR, członek-założyciel stowarzyszenia #HROdNowa. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w działach sprzedaży i HR firm z branży FMCG i e-commerce (Unilever, SSL Healthcare, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój, Danone, Allegro). Przeszedł bogatą ścieżkę kariery w obszarze sprzedaży: od roli Przedstawiciela Handlowego po rolę Regionalnego Kierownika Sprzedaży, odpowiadającego za teren 1/4 Polski. W latach 2007-2014 pracował w Dziale Personalnym Grupy Żywiec S.A., gdzie pełnił rolę Trenera, Kierownika Personalnego, a następnie Dyrektora ds. Rozwoju Organizacji. Z grupą spółek Danone był związany w latach 2014-2021, gdzie zarządzał HR w obszarze operacyjnym Żywiec Zdrój S.A., następnie odpowiadał za Dział Personalny w fabryce Danone w Bieruniu (śląskie) po czym odpowiadał za HR w obszarze Operacyjnym w Regionie obejmującym Polskę, kraje Europy Centralnej oraz kraje nordyckie. W Allegro odpowiadał za HR w obszarze Corporate Development, Smart oraz Delivery Experience.
W Owens Corning, jest odpowiedzialny za rozwój strategii personalnej, wspierającej wdrażanie TPM, zrównoważonego rozwoju oraz zróżnicowanego środowiska pracy w fabrykach położnych na terenie Europy.

Marcin Juchniewicz
Psycholog, mówca motywacyjny, trener,
Gość Specjalny spotkania wieczornego

Psycholog, mówca motywacyjny, trener. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik – głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej, aktor, pomysłodawca i współtwórca cyklu warsztatów łączących psychologię biznesu z wyzwaniami dnia codziennego. Przewodniczący komisji egzaminacyjnej TrainersEssentialSkills, wykładowca Francuskiego Instytutu Zarządzania na studiach MBA. W trakcie 18 letniej pracy zawodowej wyspecjalizował się w tworzeniu
i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. W tym czasie miał przyjemność pracować dla 400 firm oraz powołać do życia i współprowadzić 3 własne firmy.

Magdalena Wojtera
Chief Automation & Engineering Officer, BNP Paribas Bank Polska

 

Pracuje w IT od przeszło 20 lat. Jej kariera rozpoczęła się w sektorze bankowym, następnie pracowała w sektorze multimedialnym i telekomunikacyjnym, aby ponownie wrócić do finansów. Ma duże doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami wytwórczymi oraz dużymi działami IT, opiekującymi się m.in. systemami e-commerce, hurtownią danych, systemem bilingowym, a także rozwiązaniami klasy ERP. Od 2019 roku związana jest z BNP Paribas Bank Polska S.A. mając pod opieką nowoczesną platformę bankowości elektronicznej dla klienta indywidualnego. W 2022 roku objęła stanowisko Chief Automation & Engineering Officer, koncentrując się na optymalizacji i maksymalnym podniesieniu stopnia automatyzacji procesów wytwarzania oprogramowania. Prywatnie jest zaangażowaną mamą uwielbiającą podróże.

Jacek Wosz
Senior Solution Engineer, VMware

 

Zbigniew Kamiński
Head of SRE & Scalability, Booksy

 

Z Booksy związany od roku, jednak w branży IT już od ponad 20 lat. Wspiera Booksy we wdrożeniu filozofii Site Reliability Engineering. Zarządza zespołem SRE wyspecjalizowanym w utrzymaniu chmurowej Platformy Booksy, dbając o jej skalowalność, stabilność i stałą optymalizację. W przeszłości odpowiedzialny był za wsparcie dużych portali internetowych, takich jak tui.pl, pracuj.pl czy serwisy grupy Edipresse, w trakcie i po migracji do chmury.

 

Bartosz Chmielewski
Sr Sales Engineer, Imperva

 

Bezpieczeństwem zajmuje się od 15 lat, pracując jako Sales Engineer dla wiodących producentów rozwiązań bezpieczeństwa na świecie. Brał udział w licznych projektach w największych instytucjach w Polsce oraz regionie Środkowej i Wschodniej Europy. Ma solidne doświadczenie w bezpieczeństwie sieciowym, ale również w bezpieczeństwie danych czy aplikacji. Obecnie pracuje dla firmy Imperva i jest odpowiedzialny dla region CEE na stanowisku Sales Engineer, gdzie wspólnie z partnerami wspiera realizację projektów ochrony sieci, aplikacji i danych. Prywatnie miłośnik gór, jazdy na rowerze i podróżowania.

 

 

Paweł Kuzub
Associate Director, UBS

 

Pavel has spent majority of his career in FinTech of regulated financial services industry. He has spent half a decade on “the largest single trading floor in the world” and has felt firsthand the heat from the IT service delivery mishaps on the trading floor. Pavel is spending his energy to make IT service delivery a smoother experience for development teams, shortening lead times, increasing velocity, making better products and ultimately better end user experience. He has been advocating for DevOps adoption in his line of business to bridge together segregated change and run sides of the firm. These days, Pavel is engaged in a journey to the Cloud, his line of business is currently undergoing.

Mirosław Deja
Digital Tranformation Lead, CIO, UNIQA

 

Paweł Kosmólski
Dyrektor ds. Dostarczania Rozwiązań IT, PZU

 

Z IT związany od początku kariery zawodowej. Jako absolwent Uniwersytetu Gdańskiego rozpoczął pracę w przemyśle stoczniowym, gdzie wspierał cyfryzację procesów. W 2006 roku przeniósł się do branży finansowej, realizując projekty dla największych polskich banków. W 2013 roku dołączył do Grupy PZU, gdzie pracuje do dziś. W PZU od początku związany z domeną ubezpieczeń majątkowych, gdzie przeszedł drogę od programisty, przez lidera obszaru, do dyrektora odpowiedzialnego za rozwój oprogramowania dla całej domeny.

Aktualnie jest współodpowiedzialny za proces transformacji DEVOPS w Grupie PZU, a opiekując się domeną, w której główną role pełni jeden z większych polskich systemów monolitycznych, mierzy się na co dzień z wieloma nietuzinkowymi wyzwaniami.

Prywatnie interesuje się wszystkimi aspektami otaczającego świata, zgodnie z najlepszymi wzorcami renesansu 😉 Zgłębia też pojęcie „developer” w tradycyjnie rozumianym kontekście, wolny czas poświęcając na przebudowę domku działkowicza.

 

Assaf Hazan
DevOps SME, CyberArk

 

Michał Ciemięga
Regional Sales Manager,CyberArk

Michał Ciemięga zdobywał swoje doświadczenie oraz wiedzę z zakresu rynku bezpieczeństwa IT pracując dla takich firm jak Trend Micro czy B3System S.A. Jako Regional Sales Manager w CyberArk jest odpowiedzialny za rozwój biznesu firmy w Polsce, na Węgrzech oraz w krajach Bałtyckich. Na codzień pomaga firmom zrozumieć  ryzyka związane z niezarządzanymi i niezabezpieczonymi kontami uprzywilejowanymi oraz znajdować sposoby, które w najlepszy sposób pozwolą zlikwidować tą istotną podatność.

Ireneusz Chwała
Sr Staff Data & Information Architect, GE Healthcare

Posiadam ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w szeroko rozumianych systemach analitycznych takich jak hurtownie danych, big data, wizualizacje, advance analytics, data science, przetwarzanie równoległe oraz platform zarządzania danymi oraz metadanymi.
Obecnie odpowiedzialny za opracowywanie i usprawnianie architektury ekosystemu analitycznego dla budowy produktów analitycznych w GE HealthCare.

Łukasz Domoradzki
Senior Director – Digital Operations, Site Leader, GE Healthcare

Łukasz rozpoczął swoją przygodę zarządzania organizacjami IT 15 lat temu. Na początku w obszarze rozwoju i wsparcia aplikacji dla biznesu. Od 2013 roku kieruje i rozwija lokalne organizacje IT międzynarodowych korporacji obecnych w Krakowie. Dotychczas pracował dla Centrum Kompetencji Informatycznych UPM, Epam Systems, Stefanini Polska. Od początku 2020 jako Dyrektor krakowskiego oddziału GE Healthcare, rozwija oddziałał IT i Digital wiodącego innowatora medycznego.

Aleksey Dragan
Head of Platform, Wonga

 

Piotr Jabłoński
Cloud Solutions Architect, Palo Alto Networks

Piotr Jabłoński jest specjalistą z zakresu bezpieczeństwa, sieci komputerowych, chmury i data center. Projektował i wdrażał rozwiązania Software Defined Data Center w Centralnej Europie. Rozwijał funkcjonalności w rozwiązaniach Unified MPLS, Adaptive Code Modulation, Autonomic Networking w Cisco Systems. Prezenter oraz autor sesji i warsztatów podczas VMworld, Cisco Live, PLNOG, Cloudyna, Advanced Threat Summit. Posiada certyfikaty Google Certified Professional Architect, AWS Architect Associate, Cisco Design Expert (CCDE), CCIE SP/RS oraz VMware Network Virtualization Professional. Interesuje się AI/ML. Współzałożyciel Stowarzyszenie.AI.

 

Ewa Śniechowska
Technical Sales Manager Prisma Cloud, Palo Alto Networks

Ewa Śniechowska jest odpowiedzialna w Palo Alto Networks za wsparcie klientów z regionu Europy Wschodniej w zakresie zabezpieczania aplikacji działających w ramach chmur publicznych oraz prywatnych. Swoje doświadczenie zdobywała pracując jako inżynier wsparcia sprzedaży oraz manager produktu, prowadząc projekty wdrożeniowe z zakresu sieci i bezpieczeństwa oraz jako inżynier systemowy.

 

Łukasz Polkowski
Dyrektor ds. Utrzymania Usług IT, PZU

Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki w Warszawie, historię z branżą IT rozpoczął w 2002 roku od pracy w sektorze telekomunikacyjnym a od ponad 10 lat związany jest z obszarem operacji IT w Grupie PZU. Obecnie odpowiada za dostarczanie wysokiej jakości usług zarówno dla Biznesu jak i klienta końcowego oraz za realizacje celów strategicznych związanych z DEVOPS szukając synergii na styku operacji i rozwoju IT. Prywatnie entuzjasta sztuki nowoczesnej i amator motosportu.

 

Sebastian Krystosik
Solution Architect, Spica Solutions

Full Stack Developer z wieloletnim doświadczeniem. W swojej pracy nie lubi chodzić na skróty, wybierając rozwiązania najlepsze dla klienta zarówno pod względem finansowym jak i funkcjonalnym. Od ponad 5 lat pracuje jako Architekt Rozwiązań tworząc rozwiązania w zakresie monitoringu oraz szeroko pojętego DevOps. Twórca agenta Dynatrace do monitorowania technologii Ruby on Rails, Dynatrace Master, certyfikowany inżynier CloudBees.

Mathew Mithun
Sr Staff Engineer, Uber

Matt is a software engineer with the Data team at Uber. He started working on cluster management systems as a developer on Apache Ambari. He currently leads the effort to containerize Data infrastructure. He is passionate about infrastructure automation and focusses on incremental progress towards a long term vision of a fully automated self-healing Data infrastructure at Uber.

Damian Kęska
DevOps Engineer, Mindbox

Od zawsze blisko kodu - najpierw pracował jako programista backendowy oraz DevOps wewnątrzprojektowy, następnie współtworzył zespoły infrastrukturalne zajmujące się tworzeniem i utrzymaniem platform CI/CD w dużej skali. Zawsze interesował się projektowaniem zarówno aplikacji jak i systemów, zaczynając od środowisk deweloperskich na vagrancie po środowiska w Kubernetesie i w AWSie wdrażane przez GitOps.

Obecnie pracuje w Mindbox przeprowadzając ogromną, pełną nowych wyzwań migrację stacku CI/CD u klienta z branży telekomunikacyjnej przy użyciu świeżo wygrzanych technologii cloud-native, chętnie kontrybuuje także do projektów open source przy każdej możliwej okazji.

Jest dumnym rodzicem, wegetarianinem, lubi science fiction, open source, interesuje się ruchami społecznymi oraz ostatnio także antropologią.

Calum Bell
Solutions Architect, Elanco

In his role, Calum is responsible for solutions architecture within Elanco.

This includes Elanco's direction towards everything-as-code, to ensure they can deliver consistent and resilient experiences to transform the well-being of their customers.

 

Piotr Wieczorek
IT Biznes Partner, Grupa kapitałowa Neuca

Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży IT i nowych technologii. Kiedyś administrator i programista, później dyrektor IT, doradca, freelancer. Budował i rozwijał systemy technologiczne dla pierwszych sieci telefonii komórkowej (Centertel/Orange, Era/T-Mobile), jako doradca pracował w EY gdzie m.in. realizował projekt przekazania do Microsoftu działu telefonów komórkowych firmy Nokia. Pracuje w Toruniu, gdzie był doradcą, a także zarządzał operacjami IT w grupie kapitałowej branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia. Aktualnie prowadzi i nadzoruje kilka projektów które wykorzystują komponenty technologii chmurowej.

 

Tomasz Manugiewicz
General Manager, Grand Parade

General Manager w firmie Grand Parade. Entuzjasta Agile i coach. W sercu inżynier. Poprzednio pracował jako Engineering Manager, Scrum Master, a jeszcze wcześniej był programistą Java. Tomek przeprowadził swoją pierwszą transformację Agile w 2009 roku. Pracował dla międzynarodowych korporacji, mieszkał w Wiedniu, Toronto i na wyspie Isle of Man. Zgłębia zagadnienie wpływu relacji międzyludzkich na proces produkcji oprogramowania. Wykorzystuje swoje talenty, pomagając organizacjom zwiększać produktywność i kreatywność. Tomek uwielbia narciarstwo, rowery i żeglarstwo. Rozpoczął też swoją przygodę z AGH jako wykładowca, wspierając przyszłych inżynierów w zrozumieniu procesów zachodzących w firmach przy produkcji oprogramowania.

 

Artur Duszczyk
Dyrektor ds. rozwoju sprzedaży nowych technologii, SUSE Polska

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań IT dla centrów danych i obliczeniowych. Przed przejściem do firmy SUSE pracował m.in. jako starszy menedżer ds. sprzedaży rozwiązań w Lenovo DCG, starszy menedżer ds. rozwiązań firmy Huawei na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz jako dyrektor działu zaawansowanych rozwiązań firmy DELL, gdzie zajmował się projektowaniem systemów inżynieryjnych i działem zarządzania produktem. Posiada głęboką wiedzę na temat kontenerów, wirtualizacji, serwerów i pamięci masowej jako bazy VI (systemy chmurowe, SOA, kontenery). W swojej karierze w IT pełnił również wiele funkcji lidera w firmach Fujitsu i IBM, co umożliwiło mu dogłębne zrozumienie branży ICT.

 

Jarosław Sliwiński
Presales Engineer, SUSE Polska

inżynier wsparcia sprzedaży w SUSE Polska. Posiada 25-letnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań IT w zakresie infrastruktury. Przed przejściem do SUSE odpowiadał za organizację serwisową, rozwój kanału partnerskiego oraz edukację w firmie Hitachi Data Systems w regionie Europy Centralnej, Afryki i Bliskiego wschodu. Jako niezależny konsultant prowadził usługi szkoleniowe i konsulting dla firm i działów IT zlokalizowanych na czterech kontynentach. Posiada wieloletnie doświadczenie inżyniera wdrożeń rozwiązań mainframe i open systems, w szczególności w zakresie macierzy blokowych i obiektowych, wirtualizacji oraz rozwiązań konwergentnych. W SUSE Polska odpowiada za produkty cloud-native, rozwiązania do konteneryzacji i HCI.

 

Jarosław Biniek
Presales Engineer, SUSE Polska

W swojej karierze zawodowej przez pięć lat kierował działem przetwarzania danych w brytyjskiej firmie CTS, a kolejne pięć był Project Managerem przy wdrażaniu projektów cyfrowych w Urzędzie miasta Warszawy. Obecnie zajmuje stanowisko Presales Engineer w firmie SUSE Polska i aktywnie promuje rozwiązania Open Source w zastosowaniach biznesowych. Entuzjasta komputerów od najmłodszych lat, swoją przygodę zaczynał od podkręcania procesorów 486, by w wieku 21 lat mieć drugi najszybszy procesor w Polsce. Absolwent Informatyki i Ekonometrii Uniwersytetu Łódzkiego, prywatnie pasjonat kawy, miłośnik kotów i audiofil.

 

Victoria Bukta
Staff Data Developer, Shopify

A graduate of Computer Science from the University of Toronto, Victoria has been working at Shopify for the last 4 years, both in Toronto and Berlin, in data platform engineering, focusing on data ingestion. Passionate about data management and storage, Victoria has been leading the charge at Shopify for the adoption of Apache Iceberg.

Barbara Strąk

Lead Link kręgu Problem -Solution Fit, Boldare

 

Małgorzata Olszewska
Dyrektor Pionu Technologii, Agora

Pracuje w Agorze od 2007 roku, od 2009 roku na stanowisku Dyrektora pionu Technologii. Wcześniej przez 9 lat była związana zawodowo z UPC Polska.
Odpowiada za infrastrukturę, bezpieczeństwo teleinformatyczne, utrzymanie i rozwój systemów korporacyjnych, obsługę użytkowników, usprawnianie i automatyzację procesów biznesowych oraz realizację portfolio projektów korporacyjnych.
Stale poszukuje rozwiązań pozwalających realizować strategię IT z użyciem różnorodnych metodyk i z wykorzystaniem optymalnych narzędzi, mając na uwadze budowanie zaangażowania i rozwój zespołu.

 

Alicja Rybczyńska
Chief Information Officer, Veolia Poland

 

Daniel Sosiński
Head of Global Command & Control, Nordea Bank Abp

Praktyk z ponad 25 letnim doświadczeniem w firmach sektora wysokich technologii oraz firmach konsultingowych. Od ponad 12 lat pracuje w bankowości, jako dyrektor Departamentu Infrastruktury w PKO Banku Polskim, a następnie od 2008 roku w strukturach globalnych banku Nordea kierując departamentem operacji IT.
Jest inżynierem telekomunikacji oraz doktorem ekonomii SGH specjalizującym się w pomiarach ryzyka w zjawiskach złożonych takich jak IT z wykorzystaniem metod statystycznych.

 

Pawel Bartusch

CIO, Santander Bank Polska

Oskar Polak

Director of infrastructure & maintenance, InPost

 

Łukasz Zieliński

IT Tribe Leader - IT Domain for Corporate Customer and Financial Markets, BNP Paribas Bank Polska

 

Artur Kurcweil
Wiceprezes odpowiedzialny za obszar Technologii, PKO Bank Polski

Artur Kurcweil posiada ponad 20-letnie doświadczenie menadżerskie w obszarze IT. W latach 2011 -2021 pracował w Grupie PZU, od 2019 roku pełniąc rolę dyrektora zarządzającego do spraw digitalizacji. Odpowiadał za transformację cyfrową usług Grupy, projekty informatyczne, zapewnienie ciągłości działania i wdrożenia z zakresu cyberbezpieczeństwa. Pełnił również funkcję dyrektora nadzorującego Laboratorium Innowacji, podmiotu zajmującego się współpracą z międzynarodowymi startupami, testowaniem i wdrażaniem innowacji w ramach Grupy PZU.

Przed 2011 rokiem przez ponad 5 lat pracował w IBM oraz 8 lat w grupie Siemens. Dzięki 3-letniej pracy w centrali Siemensa w Monachium zdobył międzynarodowe doświadczenie projektowe i wiedzę z zakresu consultingu oraz zarządzania międzynarodowym IT.

Artur Kurcweil w swojej pracy koncentruje się na innowacyjności, digitalizacji i efektywności procesów oraz dynamicznym rozwoju multikanałowego biznesu. Dzięki doświadczeniu zawodowemu zarówno po stronie klienta, jak i dostawcy usług, rozumie potrzeby rynku i dynamiczne zmiany w obszarze nowych technologii.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończył studia z zakresu zarządzania cyberbezpieczeństwem oraz Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie, którą ukończył z tytułem licencjata informatyki i ekonometrii oraz tytułem magistra ekonomii.

Radosław Jasiński
Senior Sales Engineer, Spica Solutions

Oficer marynarki handlowej od dzieciństwa rozkochany w nowoczesnych technologiach, któremu nie po drodze były długie rozłąki z rodziną. W trakcie swojej kariery pracował z takimi firmami jak BMC Software, HP, IBM, Dynatrace. Pozwoliło mu to zdobyć niezbędną wiedzę na wielu płaszczyznach. Wieloletnie doświadczenie przełożyło się na sukcesy w topowych projektach, za które był odpowiedzialny. W uznaniu za swoje zaangażowanie i umiejętności został wyróżniony między innymi prestiżowym tytułem Eksperta Roku przez Dynatrace. Nie lubi stać w miejscu i cały czas poszukuje nowych wyzwań oraz obszarów do poszerzania kompetencji. Doskonale odnajduje się na styku biznesu i operacji. Wyzwanie? Problem? To dla niego zaproszenie.

Paweł Harbuz
Site Reliability Engineer, Spica Solutions

 

Piotr Chrapała
Dyrektor Zarządzający, Pion Nowych Technologii i Wsparcia IT, BNP Paribas Bank Polska

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, z sektorem bankowym związany od ponad 13 lat, w tym od ponad dziesięciu na stanowiskach kierowniczych i zarządczych. Obecnie jako CTO Banku BNP PARIBAS odpowiada za obszar Infrastruktury, architektury, wsparcia i monitoringu systemów IT. Brał udział we wszystkich dużych projektach integracyjnych ,przez które przeszła organizacja BNP PARIBAS z innymi Bankami oraz koordynował duże zmiany w obszarze Infrastruktury w ramach tych projektów. Ostanie duże inicjatywy jakie zrealizował wspólnie ze swoim zespołem to: optymalizacja ilości Data Center, wyposażenie w nowoczesne technologie nowej centrali Banku. Aktualny obszar nad którym pracuje to maksymalna automatyzacja, rozwój monitoringu oraz wykorzystanie Chmury publicznej.
W czasie wolnym uwielbia jeździć na nartach, a w lecie od roku próbuje swoich sił w MTB.

Mikołaj Poznerowicz
Key Account Manager, Cloudware

 

Maciej Szulc
Technical Specialist, IBM

Maciej to architekt rozwiązań ITSM od wielu lat zajmujący się w IBM tematyką szeroko rozumianych systemów wsparcia IT. Jego wiedza ekspercka obejmuje zagadnienia związane z obszarami zarządzania zdarzeniami, siecią, APM, ARM czy też Service Desk. Ostatnio swoją uwagę poświęcił zagadnieniom szeroko rozumianej chmury, konteneryzacji i Kubernetes - czego efektem był cykl szkoleń dla kilkuset osób, zainteresowanych praktycznym wdrożeniem tych technologii w dużych środowiskach informatycznych. Prywatnie pasjonuje się tematyką mikrosterowników, Internet of Things i integracją danych pomiarowych w narzędziach analitycznych i chmurowych. Jest również autorem szeregu publikacji i wystąpień technicznych w Polsce i za granicą, prowadził wykłady na czołowych uczelniach w Polsce.

 

Tomasz Król
Inżynier DevOps, Generali

Od dwunastu lat związany z IT w polskich bankach i firmach ubezpieczeniowych. Dziś pracuje w Generali jako inżynier DevOps, czyli w roli która jest dla niego „sweet spotem” między formalnym zarządzaniem cyklem życia oprogramowania biznesowego, a twardą administracją systemami IT. Łączy w niej swoją ponad dwudziestoletnią pasję do oprogramowania Open Source z jego praktycznym wykorzystaniem na dużą skalę do rozwiązywania realnych problemów realnych organizacji. Ponadto wierny fan Final Space.

 

Piotr Musiał
Manager IT - DevOps & App Operations, IT HUB at Philip Morris

Doświadczony manager techniczny z dużym doświadczeniem w zarządzaniu i wdrażaniu toolchaina DevOps. Obecnie odpowiada za budowanie i wdrażanie praktyk DevOps w PMI. Przed dołączeniem do PMI pracował jako Application Manager w IBM.

 

Kamil Stachowicz
Cloud Apps & Infra Solution Specialist, Microsoft

Specjalista od efektywnej transformacji środowiska IT – pomaga modernizować aplikacje, obniżać koszty infrastruktury, usprawniać procesy i skalować biznes dzięki możliwościom jakie daje migracja do chmury. Pracuje przy największych wdrożeniach chmurowych w Polsce.

Grzegorz Kornacki
Solutions Engineer, F5 Networks

W branży teleinformatycznej od ponad 20 lat. Pomaga usługodawcom oraz operatorom telekomunikacyjnym w tworzeniu i wdrażaniu usług dodanych, bezpieczeństwa, distaster-recovery oraz szeroko rozumianej wirtualizacji i automatyzacji. Certyfikowany Architekt Rozwiązań F5. Propagator technologii kontenerowych i metodologii CI / CD.

 

Paweł Skrzypek
Chief Technology Officer, AI Investments

Jest doświadczonym architektem systemów IT, posiadającym szeroką wiedzę w zakresie rozwiązań machine learning i Big Data. Paweł jest architektem rozwiązań chmurowych, specjalizującym się w tematyce multicloud. Bierze udział w projektach badawczych Horizon 2020 z tego obszaru.

Martin Polak
Senior Solution Architect
CloudBees

Automation expert and IT generalist for many years, enthusiastic about anything technical and addicted to skiing
Starting to work on open source projects - mainly games - during his studies of theoretical and mathematical physics, Martin evolved to an IT generalist. He has gained experience as developer, operator and later became consultant before turning into IT again. Having experienced many different roles, companies and problems to be solved, he is always keen to learn something new.

Marta Filipowicz
Konsultant biznesowy, EMCC coach i mentor, Trener biznesu
perform

Maciej Woropaj
Właściciel, M-Coaching

Ukończyłem Uniwersytet Łódzki oraz międzynarodowe studia Master of Public Administration na bazie MBA w Polsko – Amerykańskim Instytucje Zarządzania przy UŁ. Jestem też absolwentem studium podyplomowego „Coaching i Mentoring w Biznesie” na Politechnice Łódzkiej, studium „Różnice indywidualne” w Instytucie Psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studium podyplomowego „Fundusze Strukturalne UE” na UŁ.

Jestem doświadczonym trenerem biznesu, edukatorem i konsultantem, który specjalizuje się w zakresie inteligencji emocjonalnej, budowania i pracy zespołów, przywództwa, psychologii różnic indywidualnych, komunikacji interpersonalnej, asertywności, a także efektywnej i skutecznej sprzedaży oraz narzędzi i metod usprawniających zarządzanie i poprawiających efektywność organizacji.

Posiadam m.in certyfikaty Matrik Professional Management Trainter – Management Training Tools, Certyfikat Regional Policy In European Union Teritorial Marketing Uniwersytetu w Udine (Włochy), Strategicznie dla Rozwoju Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Licencjonowanego Systemu Sprzedaży IMPACT®.

Osobnym i szczególnym obszarem moich zainteresowań jest profilaktyka uzależnień i innych zachowań niebezpiecznych oraz praca na rzecz rodzin. Jestem współzałożycielem fundacji, w której od 2006 r. wraz z przyjaciółmi tworzę i prowadzę programy profilaktyczne, integracyjne i kompetencyjne, oparte o narzędzia z zakresu inteligencji emocjonalnej, adresowane do dzieci, młodzieży i rodziców oraz nauczycieli i pedagogów, a także całych rodzin.
Mam szerokie zainteresowania, jednak główne pasje to czytanie książek o tematyce psychologicznej i literatury czeskiej, a także duchowość chrześcijańska, bieganie, podróże i muzyka. Od 24 lat jestem wokalistą w zespole „Mocni w Duchu”, grającym muzykę chrześcijańską, z którym nagrałem kilkanaście płyt i odwiedziłem niemal każdy zakątek Polski oraz znaczną część Europy. Od 18 lat jestem mężem. Mam dwóch synów i córkę.

Maciej Piotrowski
Director, IT Architecture, IQVIA

IQVIA to firma zajmująca się nauką o ludziach, skoncentrowana na wykorzystaniu danych i nauki do pomocy klientom z sektora opieki zdrowotnej znaleźć lepsze rozwiązania dla swoich pacjentów. Maciej jest architektem korporacyjnym, skoncentrowanym na rozwiązaniach Real World & Analytics. Zespoły danych RWAS zapewniają zestaw możliwości efektywnego zarządzania danymi medycznymi, które przyczyniają się do zmiany wykorzystania danych medycznych i zapewniają nowe sposoby rozumienia
choroby i wpływ leków. Do obowiązków Macieja należy:
• Konceptualizacja, rozwój i wdrożenie architektury technicznej dla produktów RWAS i usług.
• Nadzór nad wszystkimi aspektami rozwoju architektury podczas cyklu życia produktu.
• Zdefiniowanie strategii technologicznej dla zespołu RWAS Technology z naciskiem na systemy danych.
W swojej karierze Maciej zajmował kilka wyższych stanowisk technicznych, w tym stanowisko Głównego Technologa w sektorze usług finansowych oraz w globalnej organizacji świadczącej usługi. Jego pasja zawsze dotyczyła obszarów architektury korporacyjnej oraz danych i analityki.

 

Łukasz Sztachański
Cloud Lead, Mindbox

związany jest z pracą w chmurze publicznej i data-center od 2007 roku jako inżynier i architekt. Swoje doświadczenie budował począwszy od firmy hostingowej i zarządzaniu dużym środowiskiem, przez projektowanie rozproszonych systemów w chmurze prywatnej i publicznej, po rozwijanie i optymalizowanie platform kontenerowych Kubernetes i Red Hat OpenShift. W swojej karierze, Łukasz brał udział w dużych projektach cyfrowej transformacji; z aplikacji monolitycznych i statycznych procesów do automatycznie zarządzanych i redundantnych mikroserwisów. Z racji doświadczenia w pracy w dużych środowiskach (1k+ serwerów) jest fanem pełnej automatyzacji, infrastruktury w kodzie oraz automatycznego zarządzania logiką aplikacji.

Maciej Nowacki
Head of Sales Support Systems Development Department,
BNP Paribas Bank Polska

 

Piotr Wojciechowski
Network Solutions Architect, inleo/IT Playground/Szkoła DevNet

(CCIE #25543) – Konsultant IT, architekt rozwiązań sieciowych, programista, entuzjasta rozwiązań chmurowych, stąpający po ziemi praktyk w tematach bezpieczeństwa, automatyzacji, entuzjasta RODO i ochrony danych osobowych. Developer w projekcie Ansible, partner w firmie inleo. Uczestniczy w projektach dla klientów z szerokiego sektora Service Providers oraz Enterprise. Zajmuje się zarówno typowymi zagadnieniami z zakresu routingu, switchingu, IP/MPLS, technologiami VoIP i Wireless, jak i nie ucieka od nowych trendów jakimi są choćby SDN, cloud computing, konteneryzacja czy machine learning. Administrator portalu CCIE.PL oraz serwisu szkoladevnet.pl

Robert Pławiak,
Prezes Zarządu, Grupa Pelion / ILS Sp. z o.o.(IT SHARED SERVICES)

Prezes Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT SHARED SERVICES Grupy PELION) oraz Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA. Jest absolwentem warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menadżerskie w sektorze IT. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w Polsce.

W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. z Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A., Grupą PZU i Grupą EFL.

W wyżej wymienionych spółkach Prezes Zarządu ILS opracowywał i implementował strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT.

W ostatnim okresie Robert Pławiak, jako Chief Information Officer w Grupie EFL, odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy.

Daniel Spica
CEO, Spica Solutions

Entuzjasta podejścia DevOps, rozwiązań prowadzących do automatyzacji wdrożeń, continuous delivery/deployment. Bazując na 20 letnim doświadczeniu w IT, stworzył firmę realizującą strategię Advisory & Technology Challenger, która w swoim założeniu ma kojarzyć się z mixem niebanalnych rozwiązań, dużej wiedzy i profesjonalizmu. Wierzy we własną i osobistą odpowiedzialność przed Klientem. Poszukuje rozwiązań spełniających ostre kryteria selekcji, uzyskując pewność, że każdy element jest szybko wdrażalny, racjonalny kosztowo i przynosi jasny i szybki zwrot z inwestycji. W swojej pracy skupia się głównie na świadczeniu usług i dostarczaniu wiedzy w zakresie poprawy efektywności IT oraz styku biznesu i IT. Zanim rozpoczął działalność we własnej spółce, pełnił różne role w dziale konsultingu firmy Infovide-Matrix SA, koronując je funkcją szefa zespołu konsultantów. Wcześniej swoje kompetencje zdobywał w Oracle’u i polskim przedstawicielstwie firmy Borland.

 

William Cappelli
DevOps Sales Specialist, Splunk

One of the world's leading experts on the market for IT management software, Will Cappelli recently joined Splunk as a DevOps Sales Specialist, after serving as Field CTO and Head of Product Strategy for Moogsoft, an AIOps software company. Before that he was a Research Vice President at Gartner for 15 years, where he developed that firm's coverage of the Application Performance Monitoring and AIOps software markets.

 

Robert Nowak
Senior Sales Engineer, Splunk

 

Marcin Paciorkowski
Regional Senior Solutions Engineer , CyberArk

Marcin Paciorkowski jest absolwentem specjalizacji Systemy Teleinformatyczne na Wydziale Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej oraz studiów podyplomowych „Bezpieczeństwo Systemów Informatycznych” realizowanych na Politechnice Warszawskiej.

Jako Regional Senior Solutions Engineer w firmie Cyberark, zajmuje się zagadnieniami związanymi z szeroko rozumianą ochroną tożsamości i dostępu uprzywilejowanego.
Posiada niemal 15-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego potwierdzone licznymi
certyfikatami w zakresie wiodących technologii zabezpieczeń (między innymi CISSP). W trakcie swojej pracy zawodowej brał udział w implementacjach zaawansowanych systemów zabezpieczeń oraz testach penetracyjnych i audytach bezpieczeństwa dużych instytucji w Polsce i regionie.

Amine Al Oumami
Principal Solution Engineer, CyberArk

Amine is the Principal Solution Engineer, leading the EMEA Pre-Sales DevOps team at CyberArk. Amine spent many years in R&D environment where he led major world DevOps projects in the Payment business. Always up for a challenge, Amine is committed to driving customer success and particularly enjoys designing and architecting future proof solutions.

Bartosz Kryński
Solutions Engineering Team Leader, CyberArk

CISSP, od sześciu lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z ochroną tożsamości oraz zarządzaniem dostępami uprzywilejowanymi. Przez ponad 15 lat nabywał doświadczenia w przygotowywaniu oraz realizacji projektów związanych z bezpieczeństwem środowisk teleinformatycznych. Uczestniczył w wielu testach penetracyjnych oraz audytach bezpieczeństwa dużych instytucji w Polsce i regionie Europy Środkowej / Wschodniej.
Absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej.

Paweł Zięba
Global Head of RPA Practice, DB Schenker

Ekspert IT z 15-letnim stażem. Entuzjasta ITIL, DevOps i zwinnych praktyk. Fan otwartej wiedzy i dzielenia się. W IT "dotknął" wszystkiego - od wsparcia po sztuczną inteligencję, dlatego teraz skupia się na innych.

Lider z wyboru. Pracuje z ludźmi, aby ich inspirować, motywować do odkrywania ukrytych talentów i zachęcać do sięgania daleko poza własne horyzonty. Uważa, że ludzie nigdy nie popełniają błędów i może to udowodnić. W drugim człowieku stara się zawsze widzieć istotę ludzką, nie "pracownika", czy "podwładnego". Jego celem jest tworzenie zespołów i miejsc pracy, gdzie ludzie chcą być i gdzie chcą być sobą.

Bartosz Niwiński
Sales Director,
CloudBees

Inżynier, od 21 lat biznesowo związany z branżą technologiczną. Współzałożyciel dwóch firm rozwijających oprogramowanie dla klientów z Europy. W CloudBees odpowiada za rozwój biznesu firmy na rynkach CEE, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wierzy, że transformacja DevOps jest krytycznym czynnikiem każdej transformacji cyfrowej w firmach, w których rozwój oprogramowania ma istotny wpływ na customer experience i budowanie przewagi konkurencyjnej.

Eliza Staniszkis
Data Platform & System Integration Department Director, Nationale-Nederlanden

 

Michał Furmankiewicz
Szef Działu Konsultingu w firmie Chmurowisko, Microsoft MVP Azure i Microsoft Certified Trainer.

Architekt rozwiązań chmurowych, sprawnie łączący potrzeby biznesu z możliwościami technologii. Z branżą IT związany od ponad 16 lat. Pracował zarówno dla dużych międzynarodowych organizacji jak i mniejszy polskich firm. Chmurę postrzega jako jedno z narzędzi służących do transformacji firmy. W wolnym czasie występuje na konferencjach, meetupach lub wykłada na uczelni. Kiedy czasu jest naprawdę dużo, zakłada słuchawki i pisze kod. Tylko dla siebie i dla zabawy.

Karina Popieluch
Dyrektor studiów podyplomowych HR Business Partner i Senior HR business Partner, Akademia Leona Koźmińskiego
Właścicielka, KaiZenHR

Blisko 20 letnie doświadczenie zawodowe zdobywała początkowo na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B, a następnie w roli doradcy współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT, logistyki oraz ubezpieczeń i finansów.

Przejście z Biznesu do HR traktuje jako naturalną odpowiedź na oczekiwania rynku i organizacji budujących swoją przewagę konkurencyjną na rozwoju kapitału ludzkiego oraz konsekwencję specjalizacji w dziedzinie zarządzania i ekspertyzy w obszarze Lean Management. Zarządzała produkcją oraz sprzedażą, realizowała executive coaching, a jako interim manager lub konsultant projektowała i prowadziła restrukturyzacje, ośrodki AC/DC oraz szereg szkoleń i projektów doradczych.

Od 2000 rozwijała Willson&Brown, w 2009 założyła KaiZen HR, 2010-2011 odpowiedzialna za Performance oraz Talent Management w firmie Kompania Piwowarska S.A, w latach 2011-2014 Associate Partner LEANPASSION.

W kwietniu 2018 jej osiągnięcia zawodowe uhonorowane zostały nagrodą Polish Businesswoman Awards w kategorii Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Twórca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych HR Business Partner oraz Senior HR Business Partner, jest jednym z kluczowych liderów merytorycznych i kieruje pracą zespołu profesjonalistów, zachowując pełną kontrolę i odpowiedzialność za jakość jego pracy oraz powierzone do realizacji cele.

Absolwentka m.in. MBA, Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu oraz studiów na kierunkach: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

Dyplomowany Trener Biznesu, posiada również certyfikację Coacha, Asesora oraz akredytacje na narzędzia psychometryczne: OPQ(SHL), FRIS, Extended Disc, Facet 5 oraz narzędzie badania metodą 360* Profilor.

Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Koźmiński Executive Business School oraz Partner Merytoryczny i Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Wykłada Lean Management na studiach MBA, jest kierownikiem studiów podyplomowych i wykładowcą na kierunku HR Business Partner. Wykłada również Zarządzanie Zmianą, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i Zarządzanie Efektywnością min. na studiach MBA oraz studiach podyplomowych dla specjalizacji HR. Członek rady merytorycznej czasopisma branżowego HR Business Partner oraz patron merytoryczny cyklu HR na szpilkach. Autor książki HR Businsess Partner – rola, filary, perspektywy oraz wielu publikacji, a także uznany prelegent na konferencjach branżowych.

 

Michał Paprocki
CTO, Euroclear

Michal is a C-level IT executive passionate about business transformation, interested in technology and servant leader by nature. Vast financial sector experience in creating and managing IT technology centers as well as transforming financial companies into agile / digital business model.

Laura Maguire
Cognitive Systems Engineer & researcher, Jeli.io

Laura is a Cognitive Systems Engineer & researcher producing human-centered design
guidance at Jeli.io. Her doctoral work under Dr. David Woods focused on distributed
incident response practices in DevOps teams responsible for critical digital services. She
was a researcher with the SNAFU Catchers Consortium from 2017-2020 and her
research interests lie in resilience engineering, coordination design and enabling
adaptive capacity across distributed work teams. She has presented nationally and
internationally and has numerous published works in the field of incident analysis.
Laura has a Master’s degree in Human Factors & Systems Safety and a PhD in Cognitive
Systems Engineering with minors in Resilience Engineering and Design. As a
backcountry skier and alpine climber, she also studies cognition & resilient performance
in high risk, high consequence mountain environments

 

Mark Schwartz
Enterprise Strategist, Amazon Web Services

Mark Schwartz joined AWS as an Enterprise Strategist and Evangelist in July 2017. In this role,
Mark works with enterprise technology executives to share experiences and strategies for how
the cloud can help them increase speed and agility while devoting more of their resources to
their customers.
Mark has extensive experience as an IT leader in the government, private sector, and the
nonprofit world, and with organizations ranging from startup to large. Prior to joining AWS, he
was CIO of US Citizenship and Immigration Services (in the Department of Homeland Security),
where he led a large digital transformation effort, moving the agency to the cloud, introducing
and refining DevOps and Agile techniques, and adopting user-centric design approaches. From
his work at USCIS, he developed a reputation for leading transformation in organizations that
are resistant to change, obsessed with security, subject to considerable regulation and
oversight, and deeply bureaucratic. Before USCIS, Mark was CIO of Intrax Cultural Exchange, a
leader in global youth exchange programs, and CEO of a software company.
Mark is the author of The Art of Business Value , A Seat at the Table: IT Leadership in the Age of
Agility, War, Peace and IT and The Delicate Art of Bureaucracy. Mark speaks at conferences
internationally on such subjects as DevOps, Leading Change, Driving Innovation in IT, and
Managing Agility in Bureaucratic Organizations. He has been recognized as a Computerworld
Premier IT Leader and received awards for Leadership in Technology Innovation, the Federal
100 IT Leaders, and a CIO Magazine 100 award. Mark has both a BS and MA degree from Yale
University, and an MBA from Wharton.

 

Matthew Bull
Chief Technology Officer, Elanco Animal Health

Accountable for the global IT Vision and Strategy, Enterprise Architecture, Engineering, Technology Innovation and External Engagement.

 

Tomasz Gintowt
Founder, DataOps Poland

W swoim życiu byłem już Architektem, DevOps'em, SysOps'em oraz DBA. Jestem skupiony na dostarczaniu rozwiązań składowania i przetwarzania danych. Nie są mi obce wszelkiej maści bazy danych, systemy real time data i streamingu. Doradzam, wdrażam, projektuje jak efektywnie wykorzystywać technologie. Wierzę, że razem możemy więcej dlatego ponad procesy i narzędzia stawiam ludzi i interakcje. Moja wewnętrzna potrzeba dzielenia się wiedzą, popchnęła mnie do stworzenia społeczności DataOps Polska, która zrzesza osoby zainteresowane inżynierią danych.

Paweł Kopacki
Dyrektor Produktu i Big Daty w Reklamie, Wirtualna Polska Media

Inżynier Zarządzania, pasjonat informatycznych systemów zarządzania oraz narzędzi do eksploracji danych. W branży marketingu elektronicznego od 12 lat związany silnie z reklamą, analizami big data i strategią.

Dymitr Mażar
CTO / CIO

Do końca sierpnia CTO w Burda Media, odpowiedzialny za rozwój serwisów internetowych (m.in. polki.pl, wizaz.pl, party.pl, viva.pl, mamotoja.pl). Doświadczony IT Manager, od ponad 19 lat zarządzający IT w spółkach działających w obszarze mediów, internetu, sprzedaży, finansów i usług. Absolwent Wydziału Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył studia MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie pracował również jako wykładowca.
Obszary zainteresowań: rozwój oprogramowania, projektowanie architektury, usprawnienie wydajności i niezawodności złożonych systemów IT, optymalizacja procesów biznesowych.

Marcin Mazurek
VP of Technology, Allegro

Paweł Leżański
Chief Techical Officer, Ringier Axel Springer

Jest CTO specjalizującym się w branży mediów cyfrowych, z ponad 20 letnim doświadczeniem w ICT. Karierę zaczynał w firmie DRQ od pracy nad rozwiązaniami IT dla bankowości i telekomunikacji, pełniąc funkcje techniczne oraz zarządzające. Dołączył do Onetu w 2005 roku, najpierw jako Członek Zarządu odpowiedzialny za technologie, później pełniąc funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej i Prezesa Zarządu spółki DreamLab Onet.pl Sp.z o.o. Po włączeniu DreamLabu w struktury Ringier Axel Springer jako hubu technologicznego Ringier Axel Springer Tech, pełni funkcję CTO Ringier Axel Springer AG nadzorując zespoły technologiczne we wszystkich krajach grupy i technologiczne systemy wspierające 40 milionów użytkowników.
Jest absolwentem Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego, wykładał na Politechnice Krakowskiej oraz ukończył kilka programów managerskich na IMD w Lozannie.

Piotr Burzyński
IT Director, Services & Engineering, TechOps at Elanco Animal Health

Menadżer z wieloletnim stażem w obszarze ICT. Od 2019 związany z Elanco Animal Health gdzie odpowiada za obszar Hybrid Cloud & Network. Zaangażowany w budowanie od podstaw i rozwój globalnego zespołu DevOps i wdrażanie idei cloud first i multi cloud.

Małgorzata Dąbrowska
RB/PF IT Line Managing Director, BNP Paribas

Michał Hoppel
Lider Obszaru IT w Tribe SME/MŚP, Santander Bank Polska

Przemysław Gamdzyk
CEO & Meeting Designer, Evention

Przez lata dziennikarz i redaktor specjalizujący się w obszarze tematycznym ICT w perspektywie biznesowej, technologicznej, organizacyjnej i ludzkiej. Był redaktorem Computerworld. Współpracował z Polityką i Rzeczpospolitą. Później zajął się rozwojem biznesu. Zawsze za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w świecie Internetu czy w formie fizycznych spotkań. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych.
W ciągu kilku lat budował biznes konferencyjny IDG Business Media, był także dyrektorem programów dla kadry kierowniczej w wydawnictwie IDG Poland. Członek Rady Fundacji „Instytut Mikromakro” – ThinkTanku, którego był współzałożycielem. Aktualnie Prezes spółki wyspecjalizowanej w organizacji skutecznych wydarzeń biznesowych. Łącznie blisko 20 letnie doświadczenie w działalności w obszarze mediów rynku teleinformatycznego. Łączy ścisłe wykształcenie i umysł analityczny z szerokim obszarem zainteresowań i wiedzy oraz głębokim szacunkiem dla humanistyki. Absolwent Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego – uczeń prof. Władysława Turskiego. Ukończył studia podyplomowe „Komunikacja społeczna” organizowane przez Instytut Badań Literackich PAN i Fundację Upowszechniania Nauk.
Uczestniczył w szeregu szkoleń i warsztatów, doskonalących kompetencje menedżerskie, umiejętności prowadzenia projektów i sztukę wystąpień publicznych czy wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej i interaktywnych przekazów marketingowych.

Łukasz Ratman
IT Lead, Tech / Business Support Tribe / Digital Experience & Automation Area, ING Hubs

Od ponad 14 lat związany z ING oraz katowickim centrum usług wspólnych dla grupy. Początkowo związany z programowaniem, następnie zaangażowany w budowanie nowych usług m. in. operacji bezpieczeństwa oraz tworzeniem software house.
Obecne odpowiada za operacje IT, monitoring dostępności oraz globalne centrum kompetencyjne robotics process automation dla grupy ING. Absolwent Politechniki Wrocławskiej (Wydział Elektroniki).

 

Marcin Dzienniak
CTO, Operator Chmury Krajowej

Jest managerem z 20 letnią praktyką międzynarodową i krajową w realizacji projektów biznesowych i technologicznych w sektorze finansowym zdobytą w największych firmach konsultingowych. W PKO Banku Polski od 2018 na stanowisku Dyrektora Departamentu Rozwoju Aplikacji Sprzedażowych i Wsparcia a od 2020 lider Programu Transformacji Technologicznej Road2Cloud. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria oraz Finanse i Bankowość, ukończył również Executive Leadership Development Program na Uniwersytecie Stanforda.

Łukasz Suchenek
Dyrektor ds. rozwoju, Evention

Zawsze dąży do tego, by programy przygotowywanych przez niego konferencji stanowiły wzorzec jakości. Dba o dobre relacje z prelegentami, pozyskiwanie najlepszej klasy ekspertów i pełne rozpoznanie rynku oraz oczekiwań uczestników. Lubi rozmawiać z ludźmi. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży konferencyjnej – zaczynał jako sprzedawca i kierownik zespołów sprzedażowych w Pulsie Biznesu i Trio Conferences, rozwinął się jako Project Manager w Rzeczpospolitej, by w pełni realizować swoje talenty w Evention. Przygotował dotychczas blisko 100 szkoleń, warsztatów i konferencji adresowanych do średniej i wyższej kadry manadżerskiej. Jest absolwentem Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o., Rondo ONZ 1 Str, Warsaw, Poland

Specjalizujemy się w kompleksowym programie realizacji wydarzeń, które są efektywnym sposobem budowania relacji z potencjalnymi klientami.

www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2023 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.